עזרה

  • איך מזמינים באתר ?

     

    ישנן מספר אפשרויות להזמנה באתר:
    1.       לחיצה על אחד המבצעים המופיעים בדף הבית.
    2.       לחיצה על כפתור "הזמן עכשיו".
    3.       לחיצה על כפתור הזמנה .
    כל האפשרויות מובילות לתחילת תהליך ההזמנה כאשר בשלב ראשון תתבקשו להזין עיר, רחוב ומספר בית.
    יש להקליד בשדות העיר והרחוב שלושה תווים ואז לבחור מהרשימה שתיפתח את המיקום הרלוונטי .
    בחירה שלא מתוך הרשימה כמו גם הקלדת המיקום במלואו ימנעו מעבר לשדות/מסכים הבאים.
    בחלונית מספר הבית יש להזין מספר ללא קומה או דירה, בשלב הרישום הסופי בסיום תהליך ההזמנה תתבקשו להשלים
    פרטים אלו.
    בשלב השני תעברו לעמוד המבצעים או במידה ובחרתם מבצע מדף הבית לעמוד בניית הפיצה שלכם.

    בעמוד המבצעים ניתן לבחור את אחד המבצעים שלנו, בחירה שכזו תעביר אתכם לעמוד בניית הפיצה ישירות.

     

  • עמוד פיצה –בחירת פריטים

    בעמוד זה תתבקשו לבחור את כל פרטי המבצע, לתשומת ליבכם בסל הקניות כבר מופיעים פרטי המבצע,

    והפריט אותו חש לבחור מסומן באדום.

    בשלב בו מסומנת באדום הפיצה יופיעו  מימין לסל הקניות ארבע תמונות של סוגי הבצק שלנו.

    יש לבחור סוג בצק, לאחר בחירת סוג הבצק תועברו לעמוד הפיצה בילדר.

  • פיצה בלידר

    בעמוד זה ניתן לבחור אילו תוספות אתם מעונינים להזמין ועל איזה חלק של הפיצה לפזרם.

    לאחר סיום  הבחירה יש ללחוץ על לחצן  הוסף.

    בשלב הבא תוחזרו לעמוד בחירת הפרטים להשלמת כל פריטי ההזמנה.

    בשלב זה ניתן גם ללחוץ על אחת מהסימניות בעמוד ע"מ להזמין מוצרים נוספים.

    לאחר סיום בחירת כל הפריטים יש ללחוץ על המשך.

    בשלב הבא תידרשו להזין כתובת מייל (לקוחות רשומים יתבקשו להזין גם סיסמא.)

    וכן להשלים את הפרטים האישיים.

    לסיום לחצו על המשך ותועברו לעמוד בחירת אמצעי תשלום.

    באתר ניתן לשלם ב 3  צורות תשלום: מזומן, כרטיס אשראי, PAYPAL.

    במידה ותבחרו לשלם במזומן תתבקשו להזין מספר טלפון נייד לצורך זיהוי.

    למספר אותו הזנתם תקבלו  SMS  עם קוד להזנה באתר ע"מ לאשר את התשלום

    ולסיים את ההזמנה.

    במידה ותבחרו לשלם בכרטיס אשראי תתבקשו לבחור את חברת כרטיס האשראי,
    את מספר הכרטיס, מספר תעודת הזהות של בעל הכרטיס, ואת שלושת הספרות האחרונות
    בגב כרטיס האשראי (CVV).
    לידיעכתם הקלדת נתון שגוי באחד משדות אלו יגרום לסירוב העסקה בחברת האשראי וההזמנה לא תועבר לסניף.

    במידה ובחרתם לשלם באמצעות PAYPAL, תועברו מיידית לאתר PAYPAL בו תצטרכו להקליד את פרטי הזיהוי שלכם
    סכום ההזמנה ופרטיה כבא יופיעו באתר PAYPAL, יש לאשר את התשלום, (לקוחות שלא רשומים ב PAYPAL יכולים בשלב זה
    להירשם לשרות באתר PAYPAL).
    לאחר האישור תועברו חזרה לאתר דומינוס לאישור ההזמנה.
     

    בסיום ההזמנה תועברו לעמוד הטרקר בו תוכלו לעקבו אחר הזמנתכם בזמן אמת.

  • יש לי קופון – איך מזמינים ?

    בעמוד הבית  (פינה ימינית תחתונה) קיים שדה להזנת קוד הקופון, יש להזין את הקוד

    וללחוץ על המשך, לאחר מכן תועברו להתחלת  תהליך ההזמנה.

    הקופון שהקלדתם יופיע כבר בסל הקניות וכעת נותר רק לבחור את כל פריטי המבצע.

  • הקלדתי קופון יצאתי וכעת מופיע לי שקופון מומש מה עושים ?

    יש ללחוץ על הזמן עכשיו, למלא את הפרטים ולהגיע לסל הקניות,

    בסל הקניות יופיע כבר הקופון וניתן  יהיה לבחור את הפריטים או ללחוץ למטה על רוקן סל קניות

    ע"מ למחוק את פרטי הקופון ולהקלידו מחדש.

  • הזמנתי מבצע עם תוספות – האם ניתן להזמין את התוספות על פיצה אחת או לפצל תוספות למספר פיצות?

    לא ניתן לפצל תוספות בין פיצות או לאחד תוספות לפיצה אחת

  • הזמנתי מבצע וקיבלתי הודעה שאין כפל מבצעים/קופונים ?

    כאשר התקבלה הודעה שכזו יש לשים לב לפריטים שנבחרו  מעבר לפריטי המבצע.

    מכיוון שאין כפל מבצעים או כפל קופונים ישנם פריטים מעבר למבצע או לקופון  שהאתר יחייב בגינם מחיר מחירון.

     

  • עשיתי שיחזור סיסמא ולא קיבלתי את הסיסמא בדוא"ל ?

    נא בדיקתכם האם מייל שיחזור הסיסמא לא הגיע לדואר זבל.

  • איך אפשר לדעת אם ההזמנה התקבלה ?

    לאחר סיום ההזמנה ולאחר שהתקבלה בסניף יתקבל מסך אישור שבו תופיע מספר ההזמנה.

    לאחר מכן תועברו אוטומטית למעקב המשלוח.

    כמו כן ישלח לכתובת המייל שהזנתם אישור הזמנה הכולל את כל הפריטים שבהזמנתכם.

    במקרה של תקלה או אי כיבוד כרטיס אשראי תקבלו הודעת שגיאה המפרטת את הבעיה.

  • ביצעתי הזמנה ואני רוצה להזמין שוב מה עושים ?

    קיימת הגבלה ולא ניתן לבצע הזמנה ע"י אותו הלקוח בטווח של חצי שעה מההזמנה הקודמת.

    להוספת פריטים או שינוי הזמנה לאחר שהתקבלה בסניף יש להתקשר ישירות לסניף 1-700-70-70-70,

    לתשומת ליבכם  יש להתקשר מיידית עם סיום ההזמנה מכיוון שלאחר דקות בודדות ממועד סיום ההזמנה, הזמנתכם נמצאת כבר בהכנה.

  • הכתובת שלי לא קיימת מה עושים ?

    אזור החלוקה שלנו מוגבל ולכן יתכן והכתובת לא קיימת מכיוון שלא קיים סניף בקרבת מקום מגוריכם.

     ישנם מקרים בהם אכן הרחוב לא קיים במערכת שלנו ולכן נודה לכם מאד באם צעדכנו אותנו באמצעות
    שרות הלקוחות באתר, ואנו נטפל בבעיה.

  • מהן שעות הפתיחה של הסניף ?

    בדף הבית יקיים כפתור סניפים- ניתן ללחוץ עליו ולקבל מפה דינמית בה אפשר לבחור את הסניף הרצוי

    לחיצה על הלוגו שלנו במפה במיקום הרלוונטי לכם תציג בפניכם את פרטי הסניף ושעות הפעילות שלו.

  • באלו שעות ניתן להזמין באתר ?

    ניתן להזמין באתר החל מהשעה 12:00 ועד כחצי שעה לפני סגירת הסניף.

    לאחר סגירת הסניף ולפני השעה 12:00  ניתן להזמין באתר הזמנה עתידית

    ולציין את השעה בה רוצים לקבל את המשלוח.

  • מה זו הזמנה עתידית ?

    להבדיל מהזמנה רגילה המתקבלת מיידית בסניף  ובה אנו מגיעים עד 30 דקות מרגע קבלת ההזמנה בסניף

    ניתן באתר לבצע הזמנה למועד מאוחר יותר- הזמנה עתידית ניתן לבצע מרגע סגירת הסניף

    כאשר המועד המוקדם ביותר הוא 12:30  ועד לחצי שעה לפני סגירת הסניף.

  • איך פונים לשרות הלקוחות ?

    בדף הבית קיים לחצן צור קשר, ניתן לפנות לשרות הלקוחות בכל פנייה שהיא.

    רצוי לציין את כל הפריטים המופיעים בעמוד ע"מ להקל על הטיפול בפנייה.

    פנייתכם תטופל מיידית ותקבלו מענה במסגרת שלא תעלה על שלושה  ימי עסקים.

  • האם ניתן להזמין את המבצעים שבאתר גם בטלפון ?

    את המבצעים המיוחדים הקיימים באתר ניתן להזמין באתר האינטרנט שלנו בלבד.

     


* התמונות להמחשה בלבד