icon

כפר סבא ויצמן

ויצמן 18, כפר סבא
פתוח עד 23:00
שף צעיר
ימי הולדת
נגישות

שעות פתיחה

א'-ש': 12:00-23:00



על הסניף

כמה טוב שהגעתם לסניף דומינו'ס פיצה כפר סבא ויצמן – הסניף הראשון בעיר, שהוקם בשנת 2002 ומאז הוא משרת אלפי כפר סבאים מרוצים שמבינים בפיצה.


כל מי שמחפש פיצה בכפר סבא יודע שזו הכתובת, בלב רחוב ויצמן התוסס – כאן מכינים פיצות משגעות שממלאות את האוויר בניחוחות אפייה נפלאים, ומכאן יוצאים המשלוחים המהירים אל יעדים שונים ברחבי העיר.


אתם מוזמנים ליהנות מכל מכלול המוצרים הטובים שיש לנו להציע:

פיצה שאי אפשר להתחרות בטעם שלה, הודות לחומרי הגלם האיכותיים שלנו: הבצק המובחר שאנו פותחים בסניפים יום-יום במו ידינו, רוטב העגבניות העשיר, גבינת מוצרלה איכותית ומבחר תוספות משובחות.

 

תפריט פיצות שלא משאיר אף אחד רעב – זה מתחיל בפיצה הקלאסית שאפשר לשדרג במגוון תוספות לבחירתכם, דרך פיצה טבעוניתפיצה מקמח כוסמיןפיצת צ'יזי קראסט עם שוליים מלאים גבינת מוצרלה, פיצה ללא גלוטן וכמובן פיצה אקסטרה הענקית שלנו עם אקסטרה דיפים.

 

בדומינו'ס פיצה כפר סבא תוכלו ליהנות גם ממגוון מנות נוספות מעבר לפיצה, למי שצריך ליווי לפיצה או מתכוון לוותר עליה (אנחנו יודעים, לא נשמע הגיוני) לטובת פינוק אחר – מבחר כריכים בשריים וחלביים, כמו כריך סלופי ג'ו אמריקאי אמיתי עם ברביקיו, בצל ופטריות, כריך קרניבור לאוהבי הבשר עם סלמי סרוולד, חזה בקר והפפרוני של דומינו'ס וכריך עוף עסיסי ומתובל בשלמות. כריך גבינות ופסטו, כריך יווני עם גבינת מוצרלה ובולגרית וגם כריך סופר וויגן טבעוני עם פסטו וירקות קלויים.

 

ואם אתם פשוט מחפשים מנת פתיחה כיפית תשמחו למצוא את הצ'יזי רולס שלנו בטעמי חמאה ועשבי תיבול, זיתים וחזה בקר עם קונפי שום ופרמז'ן וכמובן את לחם השום ואצבעות המוצרלה המפורסמים שלנו.

 

ואיך אפשר בלי משהו מתוק בסיום? כאן נשמח להציע לכם פונדנט שוקולד עשיר וסמיך שאי אפשר להפסיק לאכול, מיני פנקייקס ממכרים שמתחסלים תוך שניות ואת הסינמון בייטס שלנו – מאפה מתוק עם סוכר וקנמון שמגיע שניה אחרי שיצא מהתנור חם, פריך וטרי ויש גם גרסה טבעונית! 

 

אז אחרי כל זה אתם בטח כבר רעבים... מזל שבדומינו'ס פיצה יש משלוחים במהירות שיא – אתם מזמינים, אנחנו מכינים ומרוץ השליחים יוצא לדרך כדי שתקבלו את הפיצה לא יאוחר מ-30 דקות. הזמינו בקלות ובמהירות באתר או באפליקציה (ואם עדיין אין לכם, אנחנו ממש ממליצים להוריד). תוכלו לעקוב אחרי המשלוח בטראקר. אז לא נותר לכם אלא ללחוץ על הכפתור ולהזמין..

סניפים נוספים באזור