icon

מודיעין קייזר

עמק זבולון 24 מודיעין
סגור
שף צעיר
אירועים והזמנות גדולות
ימי הולדת
נגישות

שעות פתיחה

א'-ש': 12:00-23:00




על הסניף

כמה טוב שהגעתם לסניף דומינוס פיצה קייזר סנטר מודיעין – הסניף השני בעיר שהוקם בשנת 2010 ומוכיח כל יום מחדש כמה אושר טמון בפיצה משובחת ובשירות איכותי שנלווה אליה. צוות הסניף עושה הכול כדי להשביע את רצונם ורעבונם של תושבי מודיעין והסביבה.


אז מה יש לנו להציע לכם בדומינוס פיצה מודיעין קייזר סנטר?


לפני הכל, את הפיצה הטעימה שיודעים להכין בדומינוס. איך לא תצא מושלמת כשמשתמשים בחומרים כל כך איכותיים? הבצק המובחר שנפתח במקום בעבודת יד, רוטב העגבניות העשיר בטעמו ובצבעו, גבינת המוצרלה האיטלקית 100% ולא פחות, וכמובן התוספות שהן פינוק בפני עצמו.


מגוון של פיצות, כי כולם צריכים ליהנות – לצד הפיצה הקלאסית האהובה מככבות גם פיצה טבעוניתפיצה מקמח כוסמיןפיצה ללא גלוטן. את כולן ניתן לשדרג על ידי מגוון עשיר של תוספות.


המשלוחים המהירים שלנו – שימו לב, חצי שעה מרגע שתזמינו – הפיצה כבר אצלכם. באמצעות הטרקר שלנו תוכלו לעקוב היכן היא בכל רגע. סניף דומינוס פיצה קייזר מודיעין נותן שירות גם ליישובים שונים באזור כגון מכבים-רעות, כפר רות ועוד.


ואיזו חוויית שירות נהדרת: הזמינות המרבית שבזכותה אפשר להתענג על פיצה במודיעין בשבת וברוב שעות היממה, דרכי ההזמנה הפשוטות והמהירות בטלפון, באפליקציה ובאתר, הצוות החביב שיחכה לכם בסניף קייזר המונגש לאנשים עם מוגבלויות, ויש גם אינטרנט אלחוטי חינם ואפשרות לערוך ימי הולדת ואירועים. כיף אמיתי.


קדימה, הזמינו ותיהנו.


סניפים נוספים באזור