עזרה

  • איך מזמינים באתר?

     

    שימו לב שהנכם מחוברים לאתר עם שם המשתמש והסיסמא שלכם. אם טרם נרשתם לאתר, זה הזמן לעשות זאת על ידי לחיצה על 'שלום PUZZA LOVER'.


      ישנן מספר אפשרויות להזמנה באתר:

    1.      לחיצה על אחד המבצעים המופיעים בדף הבית אותו תרצו להזמין.

    2.      כפתור 'לחצו להזמנה' המופיע בחלק העליון הימני בדף הבית.

     

    שתי האפשרויות מובילות לתחילת תהליך ההזמנה כאשר בשלב ראשון תתבקשו להזין את כתובת המשלוח או לבחור את הסניף ממנו תרצו לאסוף וכן את השעה המבוקשת לקבלת ההזמנה.

    בחירת העיר והרחוב מתבצעת מתוך רשימה בנויה שתיפתח עם תחילת ההקלדה ומתבססת על אזורי החלוקה שלנו בלבד.

    בחלונית של מספר הבית יש להזין מספר בלבד ללא קומה או דירה, בסיום תהליך ההזמנה תתבקשו להשלים פרטים אלו.

     

    בשלב הבא תועברו לעמוד התפריט והארוחות שלנו (במידה ובחרתם ארוחה ספציפית מדף הבית, תועברו לבניית הפיצה שלכם ולבחירת מרכיבי הארוחה).

    בעמוד התפריט  תוכלו לבחור מבין מגוון המוצרים את אלו שאתם אוהבים או את הארוחה המתאימה לכם ביותר.

     

    לאחר שתסיימו להרכיב לכם ארוחה משו משו תתבקשו להשלים את פרטי המיקום (קומה, דירה, כניסה). במסך הבא יהיה באפשרותכם להוסיף הערות למכין ההזמנה בסניף או לשליח ולסיום תתבקשו לבחור אמצעי תשלום:

    אשראי – תידרשו במילוי כל פרטי הכרטיס (לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי חו"ל)

    מזומן – תתבקשו להקליד קוד אימות שישלח אליכם במסרון

    ביט – תועברו לאפליקציית ביט שם עליכם לאשר פעם נוספת את ביצוע ההזמנה על ידי לחיצה על כפתור 'סיום הזמנה'. כל עוד לא אישרתם, ההזמנה לא תועבר לסניף.


    בתאבון!

     

  • יש לי קופון! וגם שאלה...

     

    רגע לפני שנענה לכם על כל שאלה, חשוב שתדעו כי ניתן לממש קודי הטבה באתר או באפליקציה בלבד. לא ניתן לממש אותם טלפונית בסניף.


    איך מזמינים באמצעות קוד קופון?

    יש ללחוץ בחלקו העליון של המסך הראשי על 'להזמנה עם קופון' והמערכת תדע לנתב אתכם ישירות לבחירת המוצרים שהקופון מכיל.

    אם התחלתם בהזמנה מבלי להקליד את קוד הקופון, המערכת לא תדע להכיל אותו על מוצרים שכבר נמצאים בסל הקניות.
    לכן, תמיד יש להתחיל הזמנה באמצעות קוד קופון עם הזנתו במסך הראשי.


    הקלדתי את הקופון, יצאתי וכעת ניסיתי שוב ומופיע לי שהקופון מומש. מה עושים ?

    הקופון שלכם כבר נמצא בסל הקניות. יש להיכנס לסל הקניות על ידי לחיצה על העגלה בחלק השמאלי העליון של המסך, להמשיך בבחירת פרטי הקופון או לרוקן את הסל ולהתחיל מההתחלה.
    כאשר סל הקניות ריק, תוכלו להקליד את קוד הקופון שוב ללא בעיה.

     

    סיימתי את בחירת המוצרים וקיבלתי הודעה שיש תשלום מינימום להזמנה,
    אך הקופון שברשותי אמור לאפשר הזמנה ללא תשלום נוסף. מה הסיבה לכך?

    ישנן הטבות (למשל הטבות סקר או גלויות הטבה) המחייבות בתשלום מינימום להזמנה.
    אם תסירו אותן מסל הקניות, תוכלו לממש את הקופון שברשותכם (בתנאי שהוא לא מחייב תנאים אחרים) ללא תשלום נוסף.


    ביצעתי הזמנה עם קוד הקופון שהיה לי אך נאלצתי לבטל את ההזמנה.
    איך משחזרים את קוד הקופון למימוש נוסף?

    מוזמנים ליצור עימנו קשר בכל ערוץ תקשורת שבא לכם. נציגינו במוקד חוויית הלקוח ישמחו לסייע לכם.

     

  • הזמנתי מבצע וקיבלתי הודעה שאין כפל מבצעים והטבות?

    כאשר התקבלה הודעה שכזו יש לשים לב לפריטים שנבחרו  מעבר לפריטי הארוחה.

    מכיוון שאין כפל הטבות, יתכן וישנם פריטים בנוסף לארוחה או לקופון הנבחרים שתחויבו בגינם במחיר מחירון.

  • ביצעתי שחזור סיסמא אך לא קיבלתי את הסיסמא בדוא"ל. איך בכל זאת ניתן לאפס?

    יתכן ומייל שיחזור הסיסמא הגיע לדואר זבל או ספאם.

    אם לא, באפשרותכם לפנות למוקד חוויית הלקוח שלנו ונסייע בשמחה.

  • איך אפשר לדעת אם הזמנתי התקבלה בסניף?

    לאחר סיום ההזמנה באתר והעברתה לסניף, יתקבל מסך אישור שבו יופיע מספר ההזמנה.

    בנוסף, תקבלו סמס המאשר את ביצוע ההזמנה ומייל אישור הזמנה הכולל את כל הפריטים שבהזמנתכם והסכום לתשלום.

  • ביצעתי הזמנה ואני רוצה להזמין שוב אך האתר אינו מאפשר. מה ניתן לעשות?

    קיימת הגבלה ולא ניתן לבצע הזמנה על ידי אותו הלקוח בטווח של חצי שעה מההזמנה הקודמת.
    אולם ניתן לבצע הזמנה נוספת סמוכה, באמצעות עדכון מספר טלפון שונה במסך פרטי הלקוח שבסוף ההזמנה.

  • ההזמנה עברה לסניף אך ברצוני לבצע בה שינוי. איך עושים זאת?

     

    יש ליצור עימנו קשר בטלפון  1-700-70-70-70 או בכל ערוץ תקשורת אחר שבא לכם.
    גם מוקד חוויית הלקוח שלנו וגם הצוות בסניף ישמחו לסייע.

    לתשומת ליבכם, מומלץ להתקשר סמוך למועד סיום ההזמנה מכיוון שלאחר דקות בודדות הזמנתכם נמצאת כבר בהכנה.

     

  • הכתובת שלי לא קיימת. מה עושים?

    אזור החלוקה שלנו מוגבל ולכן יתכן והכתובת לא קיימת מכיוון שלא קיים סניף בקרבת מקום מגוריכם.

    ישנם מקרים בהם אכן הרחוב לא קיים במערכת שלנו. אם ראיתם את השליחים שלנו מביאים פיצה לשכנים ברחוב המקביל, נודה לכם מאד אם תעדכנו אותנו בכל ערוץ תקשורת שבא לכם ונציגינו במוקד חוויית הלקוח ישמחו לעדכן גם את כתובתכם.

  • מהן שעות הפתיחה של הסניף?

     

    בתחתית דף הבית תוכלו למצוא את הכפתור 'סניפים'.
    ניתן לבחור בו את הסניף הרצוי ולקבל את כל המידע הרלוונטי.
    אתם יודעים מה? בואו נקצר לכם תהליכים...
    לחצו כאן

     

  • מהי 'הזמנה עתידית'?

    להבדיל מהזמנה רגילה המתקבלת מיידית בסניף ובה אנו מגיעים עד 30 דקות, ניתן לבצע באתר הזמנה למועד מאוחר יותר.
    ניתן לתזמן את הכנת ההזמנה החל מהשעה 12:30 (או 12:15 אם אתם מגיעים לאסוף מהסניף) ועד לחצי שעה לפני סגירת הסניף.

    ניתן לבצע הזמנות רק ביום ההזמנה.

  • האם ניתן להזמין את המבצעים שבאתר גם בטלפון?

    יש מבצעים הניתנים להזמנה טלפונית. עם זאת, קיימים מבצעים וארוחות הניתנים להזמנה באתר או באפליקציה בלבד.

  • כן, יש גם פיצה ללא גלוטן!

     

    ניתן להזמין פיצה משפחתית מבצק ללא גלוטן.

    חשוב שתדעו - הפיצה מיוצרת בכלים נפרדים אך נאפית בתנור משותף ובסביבת עבודה הכוללת גלוטן.

     

  • אפשר גם טבעוני!

     

    ניתן להזמין פיצה אישית/משפחתית עם גבינה טבעונית (MASHUמשו).

    ניתן למצוא בתפריט שלנו מוצרים טבעוניים נוספים (המסומנים באמצעות הלוגו של VEGAN FRIENDLY) ומשתנים מעת לעת.

    חשוב שתדעו - במוצרים אלה לא נעשה שימוש במרכיבים מן החי אך יחד עם זאת הם אינם מהווים תחליף לבעלי רגישות או אלרגיה למוצרי חלב ו/או אגוזים.

     

* התמונות להמחשה בלבד

אנחנו מעבירים את הכסף, זה יקח כמה רגעים

אייקון טעינה

ביטול